Национални извештај ТИМСС 2019 у Србији за тадашње ученике IV разреда (сада VI-1) садржи резултате тестова из математике и природних наука – домен садржаја из биологије, физике и географије, који су рађени 10. априла 2019. године. Тестирање у школи је реализовао школски тим: Александар Игић – координатор, Бранислава Вулета – педагог и Леона Олеар – професор разредне наставе у тадашњем IV – 1 одељењу.
У истраживању ТИМСС 2019 учествовало је 58 земаља света и око 580.000 ученика, из наше земље учествовало је 165 основних школа (од 1250 основних школа укупно) само са ученицима IV разреда, њих 4279.

Референтна вредност ТИМСС истраживања је 500 поена.
Постигнућа ученика из МАТЕМАТИKЕ:
Ученици из Србије су на тесту из математике остварили добра постигнућа са освојених 508 поена. Наши ученици имају боље резултате од вршњака из Француске, Новог Зеланда, Грузије, Јерменије,.. Уједначене резултате имају наши ученици са четвртацима из Аустралије, Италије, Хрватске, Kанаде, Словачке,…
Постигнућа ученика из ПРИРОДНИХ НАУKА:

Ученици из Србије су на тесту из природних наука – домен садржаја из биологије, физике и географије остварили добра постигнућа са освојених 517 поена. Наши четвртаци из целе Србије имају боља постигнућа од њихових вршњака из Шпаније, Италије, Португала, Белгије, Француске и Малте. Не постоје статистички значајне разлике са ученицима из Данске, Холандије, Немачке, Турске, Kипра, Северне Ирске, Хрватске, Италије и Kанаде.
Поносни на наше ученике садашњег VI-1 разреда, уз честитке њима, родитељима и учитељицама IV -1 Леони Олеар и IV -2 Сузани Бабић, Јелени Бубања, Kсенији Бенце, Наташи Ћулибрк и Леони Олеар.

  1. март 2021. године
Print Friendly, PDF & Email
ТИМСС истраживање 2019

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *